flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням зборів суддів Рівненського міського суду Рівненської області № 10 від 11.11.2015 року

ЗАСАДИ

використання автоматизованої системи документообігу Рівненського міського суду Рівненської області

І.    Загальні положення

Засади використання автоматизованої системи документообігу суду (далі - засади) розроблені відповідно до вимог Закону України "Про судоустрій і статус суддів", Кримінального процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 № 25, погодженого наказом Державної судової адміністрації України від 2 квітня 2015 року № 45.

Засади встановлюють правила застосування Положення про автоматизовану систему документообігу (далі - Положення) з урахуванням юрисдикції та інстанційності суду, норм процесуальних кодексів та законів України.

Засади затверджуються рішенням зборів суддів Рівненського міського суду Рівненської області і вносяться до автоматизованої системи не пізніше робочого дня, що настає після проведення цих зборів.

У разі внесення змін до цих засад використання автоматизованої системи документообігу суду збори суддів суду новим рішенням затверджують засади використання автоматизованої системи документообігу суду  в новій редакції, які вносяться до автоматизованої системи не пізніше робочого дня, що настає після проведення цих зборів.

Засади оприлюднюються на веб-порталі Рівненського міського суду Рівненської області.

Додержання вимог Положення та цих засад є обов’язковим для всіх працівників суду, які за своїми службовими обов'язками причетні до створення, оброблення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, використання та знищення документів.

автоматизована система - сукупність комп'ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України (далі - ДСА України), що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо;

комп’ютерна програма - набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи в будь-якому іншому вигляді, виражених у придатній для зчитування комп'ютером формі, які приводять його в дію для досягнення певної мети або результату;

користувач автоматизованої системи - суддя, помічник судді, працівник апарату суду, технічний адміністратор (на підставі наказу керівника апарату суду);

права користувача автоматизованої системи - сукупність дій, які користувач автоматизованої системи має право виконувати в цій системі;

провадження у судовій справі - сукупність процесуальних дій, пов'язаних із розглядом судової справи;

редагування інформації-зміна даних після їх збереження відповідним користувачем чи підписання документа ЕЦП;

суд - суд загальної юрисдикції, який розглядає справи в порядку адміністративного, господарського, кримінального або цивільного судочинства, а також справи про адміністративні правопорушення;,

судова справа - позовні заяви, скарги, матеріали кримінального провадження, подання та інші передбачені законом процесуальні документи, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду, а також судові процесуальні документи, що виготовляються судом;

судове рішення - процесуальний документ, постановлений судом під час розгляду судової справи на будь-якій стадії судового процесу (ухвала, рішення, вирок, постанова, судовий наказ, окрема думка судді тощо);

реєстрація вхідної кореспонденції - фіксування в автоматизованій системі факту надходження до суду судових справ та інших передбачених законом документів;

реєстрація вихідної кореспонденції - фіксування в автоматизованій систем: надсилання судом документів, виготовлених у суді;

технічний адміністратор - особа, наділена правами адміністратора автоматизованої системи для забезпечення її технічного функціонування, яка працює безпосередньо в суді, або відповідний фахівець адміністратора автомвтизованої системи, закріплений за цією судовою установою.

 

реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції, в тому числі судових справ, етапів їх руху;

об’єктивний та неупереджений розподіл судових справ між суддями з додержанням принципів випадковості та в хронологічному порядку надходження судових справ, з урахуванням завантаженості кожного судді (збалансованого навантаження);

визначення присяжних та народних засідателів для судового розгляду з числа осіб, які внесені до відповідних списків;

надання фізичним та юридичним особам інформації про стан розгляду судових справ у випадках, встановлених законом;

оприлюднення передбаченої цим Положенням інформації для розміщення на веб-сайтах судів веб-порталу "Судова влада України";

виготовлення та збереження оригіналів електронних документів суду;

централізоване зберігання оригіналів електронних документів суду та інших процесуальних документів, в тому числі оригіналів електронних судових рішень, виготовлених судом;

підготовку та автоматичне формування статистичних даних, узагальнюючих, аналітичних показників, отриманих на підставі внесеної до автоматизованої системи інформації;

видачу копій судових рішень, виконавчих документів на підставі наявних у автоматизованій системі даних;

автоматичне надсилання засобами електронного зв'язку оригіналів електронних документів суду (в тому числі текстів судових повісток у вигляді SMS-повідомлень) учасникам судового процесу (провадження) за їх заявками;

 передачу судових справ до електронного архіву.

своєчасне внесення до автоматизованої системи достовірних даних (інформації про стан розгляду судової справи, оригіналів електронних судових рішень, відомостей про набрання судовим рішенням законної сили тощо) та направлення необхідних відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень;

своєчасне надання (позбавлення) права доступу до автоматизованої системи її користувачам;

захист інформації автоматизованої системи в суді;

своєчасне надсилання засобами електронного зв’язку оригіналів електронних документів суду (в тому числі текстів судових повісток у вигляді SМS-повідомлень) учасникам судового процесу (провадження) за їх заявками;

інформування адміністратора автоматизованої системи та ДСА України про проблеми, що виникають під час використання автоматизованої системи.

оперативності, достовірності та повноти внесення інформації до автоматизованої системи документообігу суду у межах відповідно до визначених обов’язків;

централізованого зберігання процесуальних та інших документів, виготовлених в суді;

захисту інформаційних ресурсів програми від стороннього несанкціонованого втручання;

відкритості інформації про стан розгляду справ;

відповідальності користувачів програми за достовірність, своєчасність і повноту інформації, внесеної до автоматизованої системи документообігу суду.

загальної юрисдикції

-             -                                                                                                                                                                                                        ..                                                                                                                                                                                                         •                                                                         ;                

адміністратором автоматизованої системи для загальних судів.

  1. Порядок функціонування автоматизованої системи

Порядок функціонування автоматизованої системи документообігу Рівненського міського суду Рівненської області здійснюється відповідно до Положення.

Налаштування автоматизованого робочого місця користувача автоматизованої системи у відповідності до функціональних обов’язків та прав доступу, визначених наказом керівника апарату суду, здійснює технічний адміністратор.

Електронні примірники наказів керівника апарату суду щодо визначення функціональних обов’язків, прав користувачів автоматизованої системи, надання та позбавлення права доступу до неї вносяться до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня, що настає після їх підписання.

формацію.

До реєстраційної картки може додаватися копія оригіналу паперового документу у вигляді вкладеного цифрового файла.

у листуванні щодо судових справ вихідний номер складається з єдиного унікального номера судової справи із зазначенням через дріб номера за порядком і через дріб - поточного року;

у листуванні щодо інших документів вихідний номер складається з номера номенклатури справ суду, в якому зберігаються матеріали, із зазначенням через дріб номера за порядком у межах кожної номенклатури і через дріб - поточного року.

 

автоматизований розподіл судових справ під час реєстрації відповідної судової справи;

пакетний автоматизований розподіл судових справ після реєстрації певної кількості судових справ;

розподіл судових справ шляхом передачі судової справи раніше визначеному у судовій справі судді;

повторний автоматизований розподіл судових справ.

 2.3.3. Не розподіляються щодо конкретного судді судові справи, що надійшли:

за два місяці до закінчення повноважень судді;

за чотирнадцять днів, якщо інше не встановлено зборами суддів відповідного суду, до початку відпустки (якщо її тривалість становить не менше чотирнадцяти календарних днів);

за три робочих дні до початку відпустки, якщо її тривалість становить менше чотирнадцяти календарних днів; у період відпустки судді;

за один робочий день до відрядження (за три робочі дні — якщо тривалість відрядження становить більше семи календарних днів) та в дні перебування судді у відрядженні;

під час тимчасової непрацездатності судді;

за один робочий день до направлення судді на навчання, підвищення кваліфікації, для участі у семінарських заняттях, діяльності органів суддівського самоврядування, Вищої ради юстиції тощо без відбуття у відрядження (за наявності наказу голови суду);

у дні перебування судді на навчанні, підвищенні кваліфікації, участі у семінарських заняттях, діяльності органів суддівського самоврядування, Вищої ради юстиції тощо без відбуття у відрядження (за наявності наказу голови суду);

у разі призначення судді членом Вищої кваліфікаційної комісії суддів України - з моменту прийняття рішення про призначення;

у випадках виявлення значної різниці в навантаженні на суддів розподіл справ судді (суддям) у якого найбільше навантаження припиняється за рішенням зборів суддів суду в кожному конкретному випадку до усунення зазначеної різниці;

в інших передбачених законом випадках, у яких суддя не може здійснювати правосуддя або брати участь у розгляді судових справ.

Правила здійснення автоматизованого розподілу судових справ між суддями

із загального списку суддів визначаються судді, які мають повноваження щодо розгляду судової справи на момент автоматизованого розподілу;

для суддів, які мають повноваження щодо розгляду судової справи на момент автоматизованого розподілу, здійснюється розрахунок коефіцієнтів --вантаження;

із числа суддів, які мають повноваження щодо розгляду судової справи на момент автоматизованого розподілу з урахуванням визначених автоматизованою системою коефіцієнтів навантаження здійснюється визначення судді для розгляду конкретної судової справи за принципом випадковості.

К_Н = Сума (Вага_Судової_Справи) / КтРД,

де:

К_Н - коефіцієнт навантаження судді на момент автоматизованого розподілу судової справи;

Сума (Вага_Судової_Справи) - розраховується як сума ваги кожної судової справи, які були розподілені на суддю, починаючи з початку поточного року до моменту автоматизованого розподілу поточної судової справи;

Вага_Судової_Справи - розраховується для кожної судової справи, яка була розподілена на суддю, починаючи з початку поточного року до моменту автоматизованого розподілу поточної судової справи, за формулою:

К СКЛАДН * К ФУС / К_АДМІН,

де:

К_СКЛАДН - коефіцієнт складності судової справи (категорії судової справи), що підлягає автоматизованому розподілу (повинен бути більше 0);

К_ФУС - коефіцієнт форми участі судді в розгляді судової справи на момент автоматизованого розподілу цієї судової справи;

К_АДМІН - коефіцієнт адміністративних посад - коефіцієнт участі судді у судовій справі при виконанні суддею інших повноважень, не пов'язаних із здійсненням правосуддя на момент розподілу судової справи (повинен бути в межах від 0,4 до 1);

КтРД - кількість робочих днів, у які судді розподілялися судові справи, починаючи з початку календарного року.

Коефіцієнт адміністративної посади - 0,4.

Коефіцієнти складності категорій судових справ (Додаток 1).

Повноваження зборів суддів щодо здійснення автоматизованого розподілу

судових справ між суддями

Спеціалізація суддів визначається із розрахунку розподілу не менше двох суддів на одну спеціалізацію. В Рівненському міському суді Рівненської області спеціалізація суддів у всіх одна.

Кількісний склад колегії суддів визначається процесуальним законодавством.

До складу колегії може бути включений резервний або запасний суддя на заміну основного судді зі складу колегії суддів у разі неможливості останнім здійснювати правосуддя

визначення колегіального складу суду;

необхідності внесення змін до складу колегії суддів у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю судді (крім головуючого, судді-доповідача) (суддів), його (їх) відпусткою, відрядженням та в інших випадках, у яких суддя (крім головуючого, судді-доповідача) не може здійснювати правосуддя або брати участь у розгляді судових справ;

розподілу позовних заяв, які надійшли до суду повторно з передбачених процесуальним законом підстав;

у випадках знеструмлення електромережі суду, виходу з ладу обладнання або комп’ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи, справи в Рівненському міському суді розприділяються в порядку хронології надходження із зазначенням дати та часу в порядку черговості; у випадках знеструмлення електромережі суду, виходу з ладу обладнання або комп’ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи, що триває понад п’ять робочих днів, згідно з вимогами підпункту 2.3.55 пункту 2.3. Положення.

у випадках виконання суддями іншої роботи, не пов’язаної із здійсненням правосуддя (узагальнення судової практики, аналізи стану здійснення судочинства, участь у спеціальній підготовці кандидата на посаду судді, підготовці суддів та працівників апаратів судів, а також здійснення науково-викладацької діяльності в Національній школі суддів України);

у випадках виявлення значної різниці в навантаженні на суддів (колегію суддів);

у випадках знеструмлення електромережі суду, виходу з ладу обладнання або комп'ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи, що триває понад п'ять робочих днів згідно з вимогами підпункту 2.3.55 пункту 2.3 Положення;

які відповідно до законодавства підлягають реєстрації та/або розгляду в неробочі дні.

Автоматизований розподіл судових справ між суддями

За допомогою автоматизованого розподілу визначається також запасний суддя та слідчий суддя.

Автоматичний розподіл клопотань та скарг по кримінальному провадженню здійснюється між слідчими суддями, визначеними п. 18 ч.1 ст. З КПК Українн.

Відмова судді від отримання розподіленої в установленому порядку судової справи не допускається.

Судді (суддя), уповноважені здійснювати кримінальне провадження щодо неповнолітніх, обираються з врахуванням вимог ч.З ст.18 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» з числа суддів суду зборами суддів на строк не більше трьох років і можуть бути переобрані повторно.

Кількість суддів, уповноважених здійснювати кримінальне провадження щодо неповнолітніх, визначається зборами суддів суду.

Судді, уповноважені здійснювати кримінальне провадження щодо неповнолітніх, не звільняються від виконання обов’язків судді відповідної інстанції, проте здійснення ними таких повноважень ураховується при розподілі судових справ та має пріоритетне значення.

Слідчі судді (суддя) обираються зборами суддів суду з врахуванням вимог ч.5 ст.21 Закону України «Про судоустрій та статус суддів», на строк не більше трьох років і можуть бути переобрані повторно. До обрання слідчого судді суду його повноваження здійснює найстарший за віком суддя цього суду. Слідчий суддя не звільняється від виконання обов’язків судді, просте здійснення ним повноважень із судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні враховується при розподілі судових справ та має пріоритетне значення.

Склад колегії суддів визначається згідно з вимогами підпункту 2.3.4 пункту  2.3 Положення та пункту 2.3.4. цих Засад після визначення автоматизованою системою головуючого судді.

Кількісний склад колегії суддів визначається процесуальним законодавством.

У разі коли в суді з об’єктивних підстав правосуддя здійснює один суддя здійснення автоматизованого розподілу судових справ не буде порушенням вимог цього Положення.

Не підлягають автоматизованому розподілу судові справи, які надійшли до суду для вирішення питання про їх об’єднання у порядку, визначеному частиною другою статті 334 Кримінального процесуального кодексу України.

Не підлягають автоматизованому розподілу зустрічний позов та позови третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору у судовій справі, у якій відкрито провадження, які надійшли до суду, а передаються раніше визначеному судді для вирішення питання щодо спільного їх розгляду.

Не підлягають автоматизованому розподілу, а передаються раніше визначеному судді заяви про скасування заходів реагування, застосованих в межах відповідної судової справи.

При роз’єднанні (виділенні) судових справ системою автоматично перераховується коефіцієнт навантаження на суддю із врахуванням судових справ.

Визначення запасного судді у кримінальному провадженні

Заміна основного судді запасним суддею у кримінальному провадженні

Визначення слідчого судді

Розподіл судових справ шляхом передачі судової справи раніше визначеному у

судовій справі судді

судові справи, що надійшли для вирішення питання про прийняття додаткового судового рішення, виправлення описок та помилок, роз'яснення судового рішення, повернення судового збору;

судові справи про перегляд заочного рішення:

судові справи, за якими надійшли заяви (клопотання), пов'язані із виконанням судових рішень, передбачені статтями 368-373, 378 Цивільного процесуального кодексу України, статтями 117, 119-121, 121-2, 122 Господарського процесуального кодексу України, статтями 259-264, 267 (крім частини дев’ятої статті 267) Кодексу адміністративного судочинства України, статтею 535 Кримінального процесуального кодексу України, статтею 304 Кодексу України про адміністративні правопорушення; 

клопотання про вирішення питання, пов'язаного з виконанням вироку у судових справах, які розглянуті даним судом;

судові справи про адміністративні правопорушення щодо особи, яка вчинила кілька адміністративних правопорушень, якщо ці справи надійшли в один день;

судові справи про адміністративні правопорушення, які надійшли до суду повторно, в тому числі після належного оформлення;

зустрічні позови та позови третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору у судовій справі, у якій відкрито провадження, що надійшли до суду;

заяви про скасування заходів реагування, застосованих у межах відповідної судової справи;

заяви про відновлення втраченого судового провадження; заяви про забезпечення позову, доказів.

2.3.40 У разі відсутності раніше визначеного в судовій справі головуючого судді у випадках, передбачених підпунктом 2.3.44.пункту 2.3 Положення та пунктом 2.3.38. цих Засад, такі судові справи та матеріали підлягають автоматизованому розподілу за рішенням зборів суддів, якщо відсутність головуючого судді (судді-доповідача) призведе до неможливості розгляду цих справ та матеріалів у строки, встановлені чинним законодавством.

Якщо клопотання та скарги по одному кримінальному провадженню розглядалися різними слідчими суддями, то наступне клопотання чи скарга по тому ж кримінальному провадженню передаються раніше визначеному слідчому судді, що здійснював розгляд останнім, а у випадку його відсутності — слідчому судді, що здійснював розгляд у зазначеному кримінальному провадженні.

Повторний автоматизований розподіл судових справ між суддями

Повторний автоматизований розподіл судових справ між суддями в Рівненському міському суді Рівненської області здійснюється відповідно до Положення.

У випадку тимчасової непрацездатності, відрядження, відпустки тощо головуючого судді (судді-доповідача) на строк, що не призводить до порушення строків вирішення справи, повторний автоматизований розподіл не проводиться.

2.3.44. Судова справа підлягає повторному автоматизованому розподілу у разі, якщо суддя, в провадженні якого перебувала судова справа, зазначена в підпункті 2.3.43 пункту 2.3 Положення, на момент повернення її із суду апеляційної чи касаційної інстанцій не працює в цьому суді або таку судову справу неможливо передати судді з підстав, зазначених у пункті 2.3.3 цього Положення.

Автоматизований розподіл судових справ між суддями після відновлення

роботи автоматизованої системи

Електронні примірники зазначених актів вносяться до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня, що настає після усунення обставин.

Присяжні визначаються шляхом випадкового відбору зі списку присяжних із додержанням принципу рівної ймовірності відбору.

Основні присяжні визначаються автоматизованою системою із додержанням принципу рівної ймовірності відбору з числа запасних присяжних.

Загальна кількість присяжних визначених частиною першою цього підпункту, має бути не меншою семи осіб з урахуванням кількості основних присяжних, що не були звільнені або відведені від участі у судовому провадженні. Якщо після виконання вимог, передбачених частинами першою - п'ятою статті 387 Кримінального процесуального кодексу України, присяжних залишилось не менша кількість від необхідної для участі в судовому провадженні, автоматизованою системою із списку присяжних, визначених частиною другою цього підпункту, добираються основні присяжні та визначаються два запасних присяжних із додержанням принципу рівної ймовірності відбору з числа присяжних, що не були звільнені або відведені від участі у судовому провадженні.

Автоматичне визначення народних засідателів здійснюється в порядку черговості внесення до автоматизованої системи^ списку народних засідателів, затвердженого відповідною місцевою (обласною) радою, та з урахуванням кількості днів, проведених в судових засіданнях.

Народний засідатель, який провів в судових засіданнях з початку року ЗО та більше днів, не бере участі в автоматичному визначенні народних засідателів до кінця цього календарного року.

Суд зобов’язаний здійснювати контроль за своєчасним внесенням до автоматизованої системи відомостей про набрання судовим рішенням сили (у тому числі за результатами розгляду судом апеляційної чи касаційної інстанції) та направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень.

Відомості про набрання судовим рішенням законної сили (у тому числі за результатами розгляду судом апеляційної чи касаційної інстанції) вносяться до автоматизованої системи відповідальною особою суду відповідно до її функціональних обов’язків або головуючим суддею (суддею-доповідачем).

Персональну відповідальність за організацію в суді своєчасного внесення до автоматизованої системи відомостей про набрання судовим рішенням законної сили (у тому числі за результатами розгляду судом апеляційної чи касаційної інстанції), направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень несе керівник апарату суду.

у разі ухвалення судового рішення, яке не може бути оскаржене, не пізніше наступного робочого дня після виготовлення та підписання повного тексту відповідного судового рішення. У разі прийняття рішення за наслідками розгляду у письмовому провадженні - не пізніше наступного робочого дня після набрання судовим рішенням законної сили;

у разі закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

 

до Засад використання автоматизованої системи документообігу Рівненського міського суду Рівненської області

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням зборів суддів Рівненського міського суду Рівненської області № 10 від 11.11.2015 року

Коефіцієнти складності судових справ:

-розгляд клопотань про визнання та виконання рішень іноземних судів в Україні - 1; -перегляд постанови (ухвали) за нововиявленими обставинами - 1;

-наказне провадження - 1;

-окреме провадження - 2.

Позовне провадження:

-спори про право власності та інші речові права - 3;

-спори про право інтелектуальної власності - 5;

-спори, що виникають із договорів - 4;

-спори про не договірні зобов’язання - 6;

-спори про захист немайнових прав фізичних осіб - 7;

-спори, що виникають із житлових правовідносин - 6;

-спори, що виникають із сімейних правовідносин - 3; ,

-спори, що виникають із трудових правовідносин - 8;

-спори, пов’язані із застосуванням Закону України «Про захист прав споживачів» - 5; -звільнення майна з-під арешту (виключення майна з опису) -2;

-інші справи позовного провадження - 2;

Кримінальні справи:

-злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості особи - 40;

-злочини проти виборчих, трудових та інших особистих прав і свобод людини і громадянина - 20;

-злочини проти власності - 20;

-злочини проти життя та здоров’я особи (крім справ, що порушуються не інакше, як за скаргою потерпілого) - 40;

-злочини у сфері господарської діяльності - 30;

-злочини проти громадської безпеки - 30;

-злочини проти безпеки руху та експлуатації транспорту - 40;

-злочини проти громадського порядку та моральності - 30:

-злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин. їх аналогів або прекурсорів - ЗО;

-злочини у сфері охорони державної таємниці, недоторканності державних кордонів, забезпечення призову та мобілізації - ЗО;

-злочини проти авторитету органів державної влади, органів місцевого самоврядування та об’єднань громадян - 30;

-злочини проти волі, честі та гідності особи - ЗО;

-злочини у сфері службової діяльності - 40;

-злочини проти правосуддя - 30;                        

-злочини проти встановленого порядку несення військової служби - 30;

-інші злочини - 10.

 

Адміністративні справи:

-адміністративне провадження (КАСУ) - 3;

-перегляд постанови (ухвали) за нововиявленими обставинами -інші категорії справ - 3.

Справи про адміністративні правопорушення:

-справи корупційні правопорушення - 2;

-справи про порушення митних правил - 2;

-інші справи про адміністративні праворушення - 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням зборів суддів Рівненського міського суду Рівненської області №1 від 22.01.2018

 

ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ ДО ЗАСАД

використання автоматизованої системи документообігу Рівненського міського суду Рівненської області

 

Внести зміни та доповнення до Засад використання автоматизованої системи документообігу Рівненського міського суду Рівненської області, затверджених рішенням зборів суддів Рівненського міського суду №10 від 11 листопада 2015 року, а саме:

  1. Відповідно до рішення зборів суддів Рівненського міського суду Рівненської області №14 від 28 грудня 2015 року виключити речення «В Рівненському міському суді Рівненської області спеціалізація відсутня» з абз.2 п 2.3.13 Розділу «Повноваження зборів суддів щодо здійснення автоматизованого розподілу судових справ між суддями» замінивши його:

«В Рівненському міському суді Рівненської області визначено спеціалізацію суддів з розгляду кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення, та з розгляду цивільних та адміністративних справ».

  1. Відповідно до рішення зборів суддів Рівненського міського суду Рівненської області №4 від 22 травня 2017 року виключити з п.2.3.39 «Клопотання та скарги по одному кримінальному провадженню передаються раніше визначеному слідчому судді» Розділу «Розподіл судових справ шляхом передачі судової справи раніше визначеному у судовій справі судді» замінивши його:

«Клопотання та скарги по одному кримінальному провадженню підлягають автоматизованому розподілу між слідчими суддями».

  1. Відповідно до рішення зборів суддів Рівненського міського суду Рівненської області №6 від 24 жовтня 2017 року доповнити п.2.3.45 Розділу «Повторний автоматизований розподіл справ між суддями » абзацом 2:

«У разі, коли суддя і судді і у передбачених законом випадках не може (не можуть) продовжувати розгляд справ, всі невирішені судові справи, з тому числі і ті, що знаходяться згідно ухвали суду поза межами Рівненського міського суду, передаються для повторного автоматизованого розподілу» .

  1. Відповідно до Закону України № 1847-VІІІ «Про внесення змін до Цивільного процесуального кодексу України щодо розгляду справ за участю присяжних» від 09 лютого 2017 року виключити розділ «Визначення народних засідателів»з Засад використання автоматизованої системи документообігу Рівненського міського суду.