Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом керівника апарату Рівненського міського суду Рівненської області
від 27.12.2019 р. №42/а
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В»
в Рівненському міському суді Рівненської області –
секретарясудовихзасіданьРівненського міського суду
Рівненської області
Загальні умови
|
||
Посадові обов |
1. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб. 2. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду. 3. Перевіряє наявність осіб, яких викликано у судове засідання, з’ясовує причини їх відсутності, та доповідає про це головуючому судді. 4. Веде журнал судового засідання та протокол судового засідання. 5. Здійснює фіксування судового процесу (судового засідання) за допомогою технічних засобів відповідно до Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання (кримінального провадження). 6. Отримує в сторін розписки, після відкладення справи на інший час. 7. Після розгляду справи на повістках осіб, викликаних до суду, відмічає час їх явки та час залишення суду. 8. Здійснює оформлення та видачу (вручення) копії судового рішення учасникам судового процесу відповідно до вимог процесуального законодавства. 9. Здійснює оформлення копії судового рішення для їх надсилання сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи відповідно до вимог процесуального законодавства. 10. Здійснює роботу з матеріалами та справами відповідно до вимог Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ. 11. Здійснює внесення інформації до автоматизованої системи документообігу суду відповідно до функціональних обов’язків, визначених на підставі наказу керівника апарату суду. 12. Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді. 14. Своєчасно долучає документи по судовій справі до електронної справи. 15. Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання. 16. Здійснює формування і оформлення судових справ та їх передачу до канцелярії суду. 17. Виконує інші доручення судді, керівника апарату суду, помічника судді, старшого секретаря суду що стосуються організації розгляду судових справ. |
|
Умови оплати праці |
Заробітна плата складається з: - посадового окладу – 3810 грн.; - надбавки, доплати та премії (відповідно до статей50, 52 Закону України «Про державну службу») |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
на строковій основі (тимчасово, на період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років основного працівника до дня фактичного виходу її на роботу.) |
|
Перелік інформації, необхідної для участі у конкурсі, та строк її подання
|
1. Заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби; 2. Резюме за формою згідно з додатком 2-1 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, в якому обов’язково зазначається така інформація: - прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах; 3. Заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетенцій, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.
Інформацію для участі в конкурсі приймаємо до 17:45 14 січня 2020 року: - інформацію в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису кандидата – через Єдиний портал вакансій державної служби за адресою: https://www.career.gov.ua/; - документи в паперовому вигляді – за адресою: вул. Шкільна, 1, м. Рівне, 33028 (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.09.2019 №844, необхідну інформацію в паперовому вигляді можна подати особисто або надіслати її поштою) |
|
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби |
|
Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування |
20.01.2020 р., початок о 10:00 год., 33028, м. Рівне, вул. Шкільна, 1
(Звертаємоувагу, щовимогастосовнопроведенняперевіркиволодінняіноземноюмовою, яка є однією з офіційнихмовРадиЄвропи, передбаченазаконодавствомлише для категорії «А» посад державноїслужби; кандидати на зайняттявакантних посад державноїслужбикатегорії «Б» та «В» перевіркуволодінняіноземноюмовою не проходять, а складають ТЕСТУВАННЯ НА ЗНАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА) |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Головний спеціаліст управління персоналом Рівненського міського суду – Панчук Ірина Валеріївна (0362)26-35-02
електронна адреса: inbox@rvm.rv.court.gov.ua |
|
Кваліфікаційні вимоги
|
||
1 |
Освіта |
вища освітаступеня не нижче бакалавра або молодшого бакалавра в галузі знань «Право» |
2 |
Досвід роботи |
без вимог щодо досвіду роботи |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|
Вимоги до компетентності
|
|
1. |
Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа) |
вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, необхідне для якісного виконання покладених завдань, використовувати офісну техніку, працювати в текстовому редакторі MicrosoftWord, Excel; вільне користування законодавчою базою Liga та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями |
2. |
Необхідні ділові якості |
- Аналітичні здібності; - Діалогове спілкування (письмове і усне); - Вміння активно слухати, вміння уступати; - Стресостійкість |
3. |
Необхідні особистісні якості |
- Ініціативність; - Порядність; - Надійність; - Повага до інших; - Готовність допомогти; - Емоційна стабільність |
Професійні знання
|
||
1. |
Знання законодавства |
1. Конституція України 2. Закон України «Про державну службу» 3. Закон України «Про запобігання корупції», |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції |
1. Закон України «Про судоустрій та статус суддів» 2. Знання Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України №814 від 20.08.2019 року; 3.Положення про автоматизовану систему документообігу суду.
|